Patru

Intru într-o farmacie pe la 9 seara, mort de obosit. Abia ce am sosit de la spital de unde mi-am adus ambele fete.

– Bunӑ ziua, zic farmacistei, aş dori o cremӑ de piele pentru un copil mic.
– Fatӑ sau bӑiat?
– Fetiţӑ.

Se întoarce cu douӑ cutii uriaşe în mâini.

– Avem marca X pânӑ la vârsta de un an şi marca Y dupӑ un an.
– Îmi cer scuze, îi spun zâmbind, cred cӑ m-am exprimat eu greşit, fetiţa mea are patru zile.

Zâmbeşte şi ea (cam forţat, dar zâmbeşte), pleacӑ şi se întoarce, cum altfel, cu o cutiuţӑ micӑ-micӑ.

Lasă un răspuns

