Eine Hase, bitte!

amna  înplace de ea… mmm…ne-a’şzat p-amândoi pӑ scaune… mmn’aşa… şi ne-a ‘mânat cinci carcnșntmn…  la‘mândoi… mmm… ş-antrebat care cartonaşe ne luӑm, ş’io am zis cӑ iau ‘nimalele… normal… şi R. a luat frunzele, copacii… mmm… şi ea ‘ntroceanu mai râde!… şi’ntorcea la fie… mmm… care câte una…  şi bӑtea’n masӑ…. şi eu rӑspundeam mereu prima… ’jcea cӑ am o memorie… mmm… fantasticӑ… mmm… da’ e o problemӑ… am accent de’nglezoaicӑ… tu mai ştii cum s’jice la iepure?… da’…mmm…la pisicӑ?… 

Nu, nu e un beţiv vocabulary challenged, nici vreun individ afazic. Este decât Maria, grӑbindu-se sӑ îmi povesteascӑ (cӑ poate ies din camerӑ, sau iar sare la alt subiect şi uitӑ ce vrea sӑ zicӑ), cu gura plinӑ de un m’delicios pilaf cu pui, cum a decurs prima ei ora de limbӑ germanӑ.

Ani de educaţie “englezoaicӑ”, cu sport, limbӑ strӑinӑ, înot, desen, lecturӑ, hipism, cӑlӑtorie, ski şi celelalte, îi vӑd sfârşindu-se în spaţiul unei mâncӑrici autohtone bine fӑcute şi oferite la momentul potrivit. De nu chiar am putea pentru ca sӑ spunem servite în compania idealӑ, şi chiar am spune-o dacӑ nu am fi atât de modeşti, ori dacӑ nu ne-am întreba cum de sӑrim, precum iepurele sprinţar, de la una la alta.

eine hase bitte

Lasă un răspuns

