Întoarcerea Dudeidubidu

– Cum ne culcăm? Eu vreau să dorm în sac!
– Și eu!
– Și eu!
– Și eu!
– Și în pat cine doarme?
– Sunt două locuri în pat și două în saci. Tragem la sorți!

Nu am tras, tati, ne-am înțeles noi altfel. Ne-am băgat sub pături, dar ce, era chip să dormim? Normal că am râs vreo oră continuu! Dar pe urmă ni s-a făcut somn.

– Eu îmi spun rugăciunea!
– Și eu!
– Și eu!
– Vreau și eu să mi-o spun! Voi ce spuneți?
– Tatăl nostru.
– O spun și eu! Cum e?
Duda, n-o sa stăm acum să te învățăm pe tine „Tatăl nostru”! Acum ne culcăm.
– Da’ vreau și eeeeu…!
– Bine, uite cum facem. O spunem împreună. Zic eu prima și tu zici după mine, da?
– Da!
– Tatăl nostru…
– Tatăl nostru…
– Carele ești în ceruri…
– Carele ești în ceruri…
– Sfințească-se numele tău… Ești atentă? Unde te uiți?
– Sfințească-se numele tău… Zi, că te ascult!
– Vie împărăția ta…
– Vie împărăția ta…
– Facă-se voia ta…
– Facă-se voia ta, amin! Așa, bine că am spus „Tatăl nostru”. Hai să ne culcăm, că mor de somn!

Și a adormit în cinci secunde, tati!

*

În mijlocul nopții mi s-a părut că îmi spune ceva. M-am speriat și le-am trezit și pe celelalte fete. Nu înțelegeam ce spune, că mai mult râdea în somn. E. zicea că ea a înțeles ceva de genul „o sa muriți cu toții!”. Știi ce frică ni s-a făcut la toate trei? Râdeam și ne era o frică!

*

– Bună, Maria!
– Bună!
– Te deranjez?
– Nu.
– Voiam să te întreb ceva. Vreau să te adaug în grupul prietenelor pe whatsapp. Dar numai dacă vrei și tu.
– Bine…
– Că știu că ne-ai zis să nu mai facem mii de grupuri și să nu te mai adăugăm la ele.
– Bine, am înțeles. Adaugă-mă dacă vrei.
– Ți-am pus o poză specială.
– Ce poză?
– Cu robotul care îți place ție.
– Cu X?
– Nu cu X, că de el îmi place și mie și l-am pus la mine. Cu altul. Dar e la fel de frumos, crede-mă.
– Bine…
– Nu pui tu în grup și pe celelalte fete?
– Care celelalte?
– Cele care au mers la film. Nu pe altele, că știi că au zis și ele să nu mai facem atâtea grupuri. Nimeni nu mai vrea să facem atâtea grupuri, nu știu ce le-a apucat.
– Bine, le adaug eu.
– …Auzi, Maria?
– Da.
– Tu sigur vrei să te adaug în grupul ăsta?
– …Da! Ți-am spus adineaori.
– Eu nu te adaug dacă nu vrei.
– Adaugă-mă!
– Bine, eu te adaug. Să nu îmi zici pe urmă că nu știu ce. Pa!

Intoarcerea Dudeidubidu

 

4 gânduri despre &8222;Întoarcerea Dudeidubidu&8221;

Lasă un răspuns

