Adresa, vӑ rog!

– Fiți amabilă, aş dori…

– Numele şi adresa, vă rog.

– Mă numesc Enoiu. Mă cam grăbesc şi aş dori să…

– Ca să vă pot ajuta mai bine, am nevoie mai întâi de adresă. Ochei? Ochei! Vă ascult!

– Strada întâi decembrie o…

– Strada Decembrie numărul unu… Aşa…

– Nu, doamnă! „Întâi decembrie” este numele străzii.

– „Numele străzii”. Am notat. Ochei, spuneți mai departe!

– Strada întâi decembrie o mie nouă sute optsprezece…

– Întâi decembrie numărul o mie nouă sute optsprezece… Continuați, vă ascult.

– Nu, doamnă! Aşa se numește strada, întâi decembrie o mie nouă sute optsprezece! Numărul e douăjdoi!

– Ochei, am notat. Spuneți mai departe!

– Bloc x, scara y, apartament z… Pot acum să…?

– Imediat. Deci: strada întâi decembrie o mie opt sute nouăsprezece numărul douăştrei, bloc, scară, apartament. Ochei? Ochei! Imediat vă spun cât este facturica.

– Nu am venit pentru facturi! Sunt soțul Marianei Enoiu de la Personal. Şi-a uitat azi buletinul acasă şi am venit să i-l aduc.

– Domnule, de ce n-ați spus aşa de la început? Să pierdem atâta timp..! Timpul e prețios, să ştiți! Doraaaa, Mariana Enoiu e la tine?

– Nu! Nu ştii că am până la ? N-am io treabă cu eul. Ce e?

– Cică lucrează la noi, la Personal. Domnu’ are buletinul ei.

– Ia sӑ vӑd! N-am vӑzut-o în viaţa mea! Dar dumneavoastrӑ cum ați intrat în posesia acestui buletin?

– E al soţiei, lucreazӑ de peste un an aici, mi-a zis să vin la sediu…

– La care din ele? Că avem mai multe! Unde v-a spus să veniți?

– Pӑi… aici!

– Aici, unde? La ce adresӑ? Ia spuneţi adresa, vă ascult!

4 gânduri despre &8222;Adresa, vӑ rog!&8221;

Lasă un răspuns

