Psihanaliză aplicată

În dimineața aceasta o colegă m-a întrebat dacӑ producӑtorul nu-ştiu-cӑrui echipament, cu al cӑrui reprezentant urmează sӑ se întâlneascӑ, este englez, aşa cum sperӑ ea, sau suedez, dupӑ cum i-a zis colegul A. Abia mi-am stăpânit un zâmbet răutăcios. Mi s-a pӑrut evident un act ratat al lui A., care se gândea probabil la „suedeze”.

Cum colega mea aştepta totuși un răspuns, i-am spus cӑ nu sunt foarte sigur, dar cred cӑ producӑtorul cu pricina este andaluz.

Lasă un răspuns

