Pneumon ie!

– Suntem de groază, îți zic! O nație de incompetenți şi de idioți! Peste tot numai cu d-ăștia ai de-a face, nu te mai poți ascunde nicăieri de ei. Sunt sătul până peste gât de ignoranța unora!

– Stai, măi omule, ușor și spune-mi mai bine ce s-a întâmplat…

– Cum adică ce s-a întâmplat? Uită-te cu ochii tăi, uite ce scrie aici: „Cutare a zis…”, bla-bla… bla-bla… așa, fii atent aici: cică „ie minunată!„. Poftim! Era să scap cafeaua din mână de nervi. Nici nu am mai continuat mai departe, cӑ şi aşa citeam pe sărite. M-am săturat de ziariști agramați de nu pot să-ți spun! Ok, ziarele si teveul sunt varză, clar inferioare celor de acum zece-douăzeci de ani, nu mai zic de perioadele mai vechi. Iar pe tineri nu te poți baza, toți fac facultăți proaste, d-alea pe bani, își iau examenele numai cu pile, stau toată ziua pe feisbuc și nu mai știe unul nici să scrie ca lumea. Sӑ zicem cӑ nu mai găsești nicăieri un redactor sau un editor decent, dac-o mai fi vreunul care nu s-a pensionat deja. Băi, dar „ie”??? Ăla de scrie aşa „ie” normal? Spune și tu, ce scuze să invoci după așa ceva? Cum te justifici? N-ai pic de jenӑ, dar chiar deloc? Nici măcar o geană de orgoliu să-ți faci treaba cum trebuie? Chiar nu-ți trece prin scăfârlie că o să te citească vreun fost profesor, sau poate chiar mă-ta, bă-bӑiatule, și o să vadă câtă gramatică știi? La familie nu te gândești că poate o faci de rușine? Poftim, ține aici, citește cu ochii tăi! Nu înțeleg, serios, să mă bați şi nu pot pricepe cât de stupizi şi de superficiali pot fi unii oameni… Ce ai, ce ai mai găsit? De ce zâmbești?

– Auzi, tu mai știi cum îi zice bluzei noastre populare românești?

*

– Colegul X este un mincinos! Iartă-mă că vorbesc aşa, dar chiar e! Ți-am povestit că ne-a anunțat că e bolnav şi că lipsește câteva zile. Ei, azi a venit. Știi ce a avut? Tită! A mințit pe toată lumea că a făcut o pneumonie, dar de fapt făcuse o tită.

18 gânduri despre &8222;Pneumon ie!&8221;

  1. Ana Vlad 15 Februarie 2017 / 18:09

    Ie grav! 😀 Cu toate astea, ar trebui să mai rămână vreo doi-trei din ăștia, ca atunci când nu ne enervăm, să avem de ce râde. Știu că nu-i frumos, să-mi fie rușine!
    Apropo, am auzit că nu e de joacă cu „tita”, sper să nu fac niciodată.

    Apreciat de 2 persoane

    • mutareainplic 15 Februarie 2017 / 18:53

      Nici tită, nici reion, nici bezitate!
      Iar în loc de autocritică: scrisesem inițial „ziariști anagramați”. De la boseală, cred.

      Apreciat de 3 persoane

  2. Mladin Slovanic 17 Februarie 2017 / 20:02

    O felie de ”graba strică treaba” și un strat de ”judecarea împrăștie judecata” realmente autentice și în același timp savuroase, m-a amuzat teribit și finalul, totul a fost de bun gust, ce să mai. Un sfârșit de săptămână relaxant!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Mama Aluniţă 20 Februarie 2017 / 22:48

    Ca tot vorbim despre schimbarile tampite ale Academinei, e cam ciudat sa scriu ca fiica-mea a avut nenumarate tite pana acum? Mai ales fara diacritice? :-))))
    Intr-o cu totul alta ordine de idei, vad ca WordPress insista sa nu imi mai trimita de mai multa vreme (cred ca peste o luna) notificari de la blogul tau. Nici de la ale altora, ca mai sunt abonata la cateva. Mai sunt si altii care au intampinat problema sa?

    Apreciat de 1 persoană

  4. mutareainplic 20 Februarie 2017 / 23:29

    Cu greu m-am abținut să nu scriu mai mult despre meta-vocabularul fetei mele. M-a oprit gândul că multe au înțeles aproape numai pentru noi; şi că, în fond, sunt originale, iarăși, doar pentru noi.

    Nu ştiu ce să zic legat de notificări. Probabil că este o problemă temporară a WP. Sper să se rezolve curând.

    Apreciază

Lasă un răspuns

