Cuprins de şoapte

Eu așa îmi imaginez că poate fi uneori frumusețea, în absolutӑ indiferență de ce se întâmplӑ sӑ gӑseascӑ în jur, doar ea, așa simplӑ şi candidӑ, pe faţӑ, sfioasӑ bineînţeles, temӑtoare poate, gata sӑ irumpӑ totuşi de te miri unde şi în orice moment posibil. Sӑ ne facӑ sӑ zâmbim fӑrӑ sӑ ne dӑm seama, nu chiar imediat, ci uşor-uşor, sӑ ne mai lase o vreme iluzia mӑreţiei noastre, abia apoi sӑ ne prindӑ în mreje nearuncate, sӑ ne afle mai pe urmӑ rӑmaşi care cum s-a nimerit, unul cu capul lӑsat într-o parte, altul cu ochii mӑriți, altul cu gura întredeschisӑ, fiecare cu rictusul lui şi toți împietriți întru aceeaşi bucurie de a fi în prezența inefabilului. Sӑ nu ştim ce se întâmplӑ cu noi şi, dintr-odatӑ, sӑ nu ne mai intereseze decât că suntem strânşi împreunӑ alӑturi, indiferent cine credeam cӑ suntem, draga mea, dragul meu, nici nu ştiu de ce mӑ simt astfel, parcӑ nu am mai fost în mine de mult timp, ştii ce poftӑ mi s-a fӑcut deodatӑ de întors acasӑ, ai lacrimi în ochi sau mӑ înşel, şi tu ai la fel. O cuminţenie a pӑmântului.

Janet Devlin – Your song

2 gânduri despre &8222;Cuprins de şoapte&8221;

  1. Ana Vlad 28 Aprilie 2017 / 7:14

    Cam așa e, nu ne prea ducem în noi și când o facem ne mirăm de cee ce găsim. E bine că tu ai găsit frumusețe, eu mai găsesc și altele, mereu trebuie să fac curățenie, de aceea mă duc destul de des 😀
    Frumos text, bun de citit dimineața 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • mutareainplic 28 Aprilie 2017 / 7:26

      Da, eu și atâția alții trebuie să ne luăm frumuseți de prin alte părți, că înăuntru nu prea e rost de ele. Noroc că mai găsim ici-colo, ori că ne găsesc ele pe noi, uneori chiar și sub forma unor mulțumiri ;).

      Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

